W minionych miesiącach przeprowadzano liczne analizy, badania i konsultacje społeczne mające na celu pozyskanie informacji i opinii na temat turystyki w Żywieckim Raju. Podczas prac rozmawiano z przedstawicielami różnych środowisk: kultury, sztuki, przedsiębiorców, czy też działaczy społecznych. Jednoznacznie wskazywano najważniejsze postulaty oraz problemy i potrzeby kluczowe z punktu widzenia tworzenia nowego, świeżego wizerunku Żywiecczyzny jako obszarowej destynacji turystycznej.
26 marca 2019 r. w Gminnym Ośrodku Kultury w Łodygowicach odbędzie się konferencja podsumowująca projekt „Marka turystyczna „Żywiecki Raj”. Rezultaty prac nawiązują do dobrych praktyk w zakresie kreowania marki turystycznej, doświadczeń związanych z tworzeniem terytorialnych produktów turystycznych oraz trendów kształtujących rynek turystyczny w Polsce. Na konferencji zostanie przedstawiona nowopowstała identyfikacja wizualna wraz z logotypem jako najważniejszy efekt realizacji projektu. Dodatkowo podczas trwania wydarzenia zostaną zaprezentowane perspektywy rozwijania turystyki w mikroregionie Żywieckiego Raju. Warto również podkreślić, że na konferencji zostanie podpisany list inicjujący pogłębienie współpracy na rzecz wspólnego wzmacniania potencjału obszaru LGD.
Opracowanie i wdrożenie marki turystycznej Żywiecki Raj to szansa na poszerzenie współpracy między organizacjami i instytucjami z terenu LGD. Wspólne działania mogą pozwolić na zbudowanie nowej jakości, z którą chce być kojarzony mikroregion i Stowarzyszenie LGD „Żywiecki Raj”.
Serdecznie zachęcamy wszystkich mieszkańców Żywieckiego Raju do udziału w konferencji. Uprzejmie prosimy o potwierdzanie udziału do dnia 20 marca 2019 r. mailowo (na adres e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.) lub telefonicznie pod nr telefonu: 33 475 48 21/ 570 754 821.