"Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie"
Strona internetowa współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania "Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER" Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Cel operacji: Sprawne wdrażanie LSR, w tym realizacja Planu Komunikacji. Przewidywane wyniki operacji: finansowy postęp we wdrażaniu LSR."

Światowy Dzień Wody w Żywcu

Światowy Dzień Wody w Żywcu - Mieszkańcy Żywiecczyzny wskazują przeciwdziałanie suszy i powodziom jako priorytet

Czytaj więcej

Nabór na wolne stanowisko pracy

Zachęcamy do składania ofert na stanowisko: SPECJALISTA DS. ANIMACJI PROJEKTÓW

Czytaj więcej
Drzewa oprószone śniegiem, w tle góry

Warsztat refleksyjny w ramach ewaluacji …

W związku ze zobowiązaniem LGD do przeprowadzania każdego roku ewaluacji wewnętrznej - do monitorowania i ewaluacji realizacji strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność Stowarzyszenie - Lokalna Grupa Działania „Żywiecki Raj”...

Czytaj więcej

UMOWA RAMOWA na wdrażanie Lokalnej Strat…

W dniu 11 stycznia 2024 r. w sali kolumnowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w Katowicach  odbyło się uroczyste wręczenie podpisanych umów o warunkach i sposobie realizacji Strategii Rozwoju Lokalnego kierowanego...

Czytaj więcej

Spotkanie inaugurujące cykl wydarzeń mających na celu stworzenie marki turystycznej "Żywiecki Raj".

 

 

W dniu wczorajszym w siedzibie Stowarzyszenia LGD "Żywiecki Raj" odbyło się spotkanie osób, którym leży na sercu dobro regionu w szerokim tego słowa znaczeniu. Wraz z Fundacją Laboratorium Inicjatyw Środkowoeuropejskich oraz Konsorcjum: Dawid Zieliński SocLab, zamierzamy stworzyć markę turystyczną "Żywiecki Raj". Z tego też powodu do udziału w spotkaniu zaprosiliśmy przedstawicieli różnych środowisk: kultury, sztuki, przedsiębiorców, działaczy społecznych.

 

Rozmowa toczyła się wokół następujących zagadnień:
- przedstawienie dobrych praktyk w zakresie kreowania marki turystycznej,
- tworzenie terytorialnego produktu turystycznego,
- czym powinien być Żywiecki Raj w kontekście rozwoju turystyki.

Było to jedno z działań składającym się na wdrażaną przez LGD operacje własną tj. Markowy produkt turystyczny w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020”. W ramach tego projektu, LGD planuje:

-opracować program promocji marki dla LGD „Żywiecki Raj”,

-wypracować produkt turystyczny wraz z opracowaniem identyfikacji wizualnej,

-przeprowadzić działania promocyjne dla nowopowstałego produktu turystycznego.



 

 16 10 416 10 516 10 3

KALENDARZ DORADZTWA
POLECAMY
ANKIETA

Szanowni Państwo!

Zapraszamy do

wypełnienia ankiety:

Ankieta skierowana do mieszkańców LGD "Żywiecki Raj"

WSPÓŁPRACA

  • zmge
  • logo

KSSE logotyp RGB pl 01

Pliki cookie pomagają nam udostępniać nasze usługi. Korzystając z tych usług, zgadzasz się na użycie plików cookie. Więcej informacji